WYMIANA I ZWROTY

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR ZAKUPIONY W SKLEPIE?

Towar zakupiony w sklepie internetowym możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Pamiętaj, że możesz zwrócić/wymienić tylko te produkty, które nie noszą śladów montażu i są niezniszczone. Pamiętaj, że Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w szczególności, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Aby dokonać zwrotu, najpierw skontaktuj się z nami i poinformuj nas. Później wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu, który możesz pobrać TUTAJ i dołączysz do paczki zwrotnej wraz z paragonem. Pamiętaj, aby wysłać paczkę w przeciągu 14 dni od jej otrzymania.

Zwrot należy kierować na adres:

EMBASSY Katarzyna Będzińska-Kowalczyk

Ul. Rydygiera 47 lokal 1

50-240 Wrocław PL

CZY MOGĘ WYMIENIĆ TOWAR?

W celu wymiany towaru na inny, najpierw skontaktuj się z nami drogą mailową: office@embassyinteriors.com. Udzielimy Ci informacji, czy dysponujemy towarem, na który chcesz dokonać wymiany i poinstruujemy jak postępować dalej.

CZY ZWRACAJĄC ZAKUPY, OTRZYMUJĘ TEŻ ZWROT KOSZTÓW PRZESYŁKI?

W sytuacji odstąpienia od umowy, koszt odesłania towaru do nas leży po Twojej stronie. Zwrot kosztu wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka od nas do Ciebie) zwracamy, w przypadku, gdy odsyłasz całość zamówienia. Jeśli zwracasz tylko część produktów, nie otrzymasz kosztów zwrotu przesyłki.

JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA ZWROT ŚRODKÓW?

Zwrócimy Ci płatność w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do nas przesyłki. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków skontaktuj się z nami. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku gdy nie uznamy zwrotu, skontaktujemy się Tobą drogą mailową lub telefoniczną.

CZY MÓJ ZWROT MOŻE NIE ZOSTAĆ UZNANY?

Niestety tak. W przypadku, gdy towar będzie nosił ślady montażu, będzie zniszczony lub gdy przesyłka zwrotna zostanie nadana po terminie 14 dni od daty otrzymania zwrot nie zostanie uznany. Także nie uznamy twojego zwrotu,  jeśli złożyłeś u nas zamówienie, które wykonaliśmy wg. indywidualnej specyfikacji.