Wymiana i zwroty
CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR ZAKUPIONY W SKLEPIE?
Towar zakupiony w sklepie internetowym możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki. Pamiętaj, że możesz zwrócić/wymienić tylko te produkty, które nie noszą śladów montażu i są niezniszczone. Pamiętaj, że Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w szczególności, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Aby dokonać zwrotu, najpierw skontaktuj się z nami i poinformuj nas. Później wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu, który możesz pobrać TUTAJ i dołączysz do paczki zwrotnej wraz z paragonem. Pamiętaj, aby wysłać paczkę w przeciągu 14 dni od jej otrzymania.
Zwrot należy kierować na adres:
EMBASSY Katarzyna Będzińska-Kowalczyk
Ul. Sudecka 96/29
53-110 Wrocław PL
CZY MOGĘ WYMIENIĆ TOWAR?
W celu wymiany towaru na inny, najpierw skontaktuj się z nami drogą mailową: office@embassyinteriors.com. Udzielimy Ci informacji, czy dysponujemy towarem, na który chcesz dokonać wymiany i poinstruujemy jak postępować dalej.
CZY ZWRACAJĄC ZAKUPY, OTRZYMUJĘ TEŻ ZWROT KOSZTÓW PRZESYŁKI?
W sytuacji odstąpienia od umowy, koszt odesłania towaru do nas leży po Twojej stronie. Zwrot kosztu wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka od nas do Ciebie) zwracamy, w przypadku, gdy odsyłasz całość zamówienia. Jeśli zwracasz tylko część produktów, nie otrzymasz kosztów zwrotu przesyłki.
HOW LONG WILL I HAVE TO WAIT FOR MY REFUND?
Zwrócimy Ci płatność w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do nas przesyłki. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków skontaktuj się z nami. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku gdy nie uznamy zwrotu, skontaktujemy się Tobą drogą mailową lub telefoniczną.
CZY MÓJ ZWROT MOŻE NIE ZOSTAĆ UZNANY?
Niestety tak, w przypadku, gdy towar będzie nosił ślady montażu lub jest zniszczony oraz gdy przesyłka zwrotna została nadana po terminie 14 dni od daty otrzymania. Nie uznamy twojego zwrotu, również jeśli złożyłeś u nas order, które wykonaliśmy wg. indywidualnej specyfikacji.